دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 279271

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت که در جریان رسیدگی به پرونده مقصران سیل استان گلستان ۱۱ مدیر به دادسرا احضار شدند.

مقصران سیل گلستان به دادسرا احضار شدند

سلامت نیوز:دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت که در جریان رسیدگی به پرونده مقصران سیل استان گلستان ۱۱ مدیر به دادسرا احضار شدند.

به گزارش سلامت نیوز، ایرنا نوشت: رضا سیدحسینی یکشنبه شب اظهار داشت: این افراد در نتیجه تحقیقات و گزارش کارشناسان سازمان بازرسی متهم شناخته شدند و متعاقب آن به دادسرا احضار و هم اکنون پرونده مربوطه در اختیار بازپرس است تا پس از تکمیل برای صدور رای به دادگاه معرفی شوند.

وی اتهام این افراد را اهمال در انجام وظیفه قانونی و تضییع حقوق بیت المال و عامه عنوان کرد و گفت: از ۱۱ مدیر احضار شده هفت نفر در حوزه آب و آب منطقه ای، سه نفر از مدیران بنیاد مسکن و یک نفر از شرکت گاز هستند که به وظایف خود عمل نکرده اند.

وی در پاسخ به این پرسش که ارتباط شرکت گاز با وقوع سیل چه بوده است؟ اظهار کرد: مدیر مربوطه در حوزه گاز در جریان اجرای یک پروژه عمرانی مقصر است که البته باید در این خصوص تحقیق و بررسی بیشتری انجام شود و فعلا نمی توان جزییات بیشتری بیان کرد.

دادستان گرگان گفت: اصل پرونده مقصران سیل گلستان در شعبه ویژه بازپرسی جرایم کارکنان دولت در حال رسیدگی است و آنچه که در صلاحیت دادسرای گرگان است شامل همین ۱۱ نفر می‌شود بنا بر این به اتهام سایر افراد در تهران رسیدگی خواهد شد.

در جریان سیل ابتدای سال ۹۸ گلستان علاوه بر آسیب و خسارت سنگین به زیرساخت های استان در بخش های مختلف شهری و روستایی ۱۱ نفر نیز جان باختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha