دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 279283

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از خیزش گرد و خاک در سیستان و بلوچستان و کرمان طی امروز و فردا خبر داد.

گرد و خاک در زابل و کرمان

سلامت نیوز: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از خیزش گرد و خاک در سیستان و بلوچستان و کرمان طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، احد وظیفه در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه از امروز (دوشنبه ۲۵ شهریور) تا پایان هفته جاری، پایداری در غالب مناطق کشور حاکم خواهد بود، گفت: امروز و فردا (دوشنبه و سه‌شنبه ۲۵ و ۲۶ شهریور)، در شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل و شرق کرمان افزایش سرعت وزش باد موجب ریزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوای این مناطق می‌شود.

وی تأکید کرد که از امروز تا چهارشنبه (۲۷ شهریور)، دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۳ تا ۵ درجه افزایش می‌یابد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر جمعه (۲۹ شهریور) و طی روز شنبه با شمالی شدن جریانها روی دریای خزر، بارش پراکنده در سواحل آن شروع می‌شود.

وظیفه در مورد وضع جوی پایتخت بیان کرد: فردا (سه‌شنبه ۲۶ شهریور)، هوای تهران صاف خواهد بود، پیش‌بینی می‌شود که بالاترین و پایین‌ترین دمای تهران در این روز ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد باشد. پس‌فردا (چهارشنبه ۲۷ شهریور)، آسمان تهران صاف و در بعدازظهر نیمه ابری خواهد بود، همچنین در این روز احتمال وزش باد وجود دارد، بیشترین و کمترین دمای تهران ۳۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha