معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: استانداردهای خدمات مراقبت در منزل تا آخر مهر نهایی خواهد شد و برای تصویب به شورای عالی بیمه ارسال می‌شود.

نهایی شدن استانداردهای خدمات مراقبت در منزل تا پایان مهر

سلامت نیوز: معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: استانداردهای خدمات مراقبت در منزل تا آخر مهر نهایی خواهد شد و برای تصویب به شورای عالی بیمه ارسال می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت تدوین استانداردهای خدمتی مراقبت در منزل توضیح داد: در حال تدوین این استانداردها هستیم که با نهایی شدن تدوین آن‌ها، خدمات مراقبت در منزل از لحاظ حقوقی و تعرفه‌ای تعیین تکلیف خواهد شد.

وی افزود: با نهایی شدن این استانداردها در حوزه نظارت نیز می‌توانیم بررسی کنیم که کدام یک از مراکز ما از استاندارد مناسب برخوردار بوده و کدام مرکز این استانداردهای لازم را ندارند.

حضرتی تصریح کرد: استانداردهای خدمات مراقبت در منزل تا آخر مهر نهایی خواهد شد و برای تصویب به شورای عالی بیمه ارسال می‌شود.

وی گفت: با تصویب این استانداردها 5 بیماری پرهزینه از قبیل سکته‌های مغزی و قلبی، نارسایی مزمن قلبی، بیماران ICU و زردی نوزادی (ایکتر) به صورت ملی تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha