عضو نظام پرستاری کاشان با بیان این که گروه های پرستاری مشکلات متعددی در مراکز درمانی دارند، گفت: بازار کار کم گروه های بیهوشی و اتاق عمل باعث رنجش خاطر این گروه ها شده است.

بازارکار کم گروه های بیهوشی و اتاق عمل

سلامت نیوز: عضو نظام پرستاری کاشان با بیان این که گروه های پرستاری مشکلات متعددی در مراکز درمانی دارند، گفت: بازار کار کم گروه های بیهوشی و اتاق عمل باعث رنجش خاطر این گروه ها شده است.

به گزارش سلامت نیوز، علی باغبانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به مسائل و مشکلات گروه های شغلی پرستاری گفت: همکاران اتاق عمل و بیهوشی از مشکلات بیشتری نسبت به سایر پرستاران رنج می برند. این گروه ها متاسفانه از امنیت شغلی مناسبی برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: پرستاران بیهوشی و اتاق عمل همچنین از بازار کار کمتری نسبت به پرستاران برخوردارند و به این دلیل از آنها در بخش ها و  کارهای غیرتخصصی استفاده میشود. بخصوص در اتاق عمل این موضوع شیوع بیشتری از سوی پزشکان دارد .

عضو نظام پرستاری کاشان با اشاره به مشکلات بازنشستگان پرستاری اظهار داشت: بازنشستگان گروه های پرستاری، پاداش خود را با تاخیر و کم و کاستی های زیادی دریافت می کنند.

وی با بیان این که شغل پرستاری با سختی های بسیاری همراه است، افزود: بازنشستگان به دلیل تحمل سختی کار، دچار بیماریهای روحی و روانی و جسمانی شده و هیچ گونه برنامه رفاهی و تفریحی برای آنان در نظر گرفته نمی شود که نیاز است به این امر رسیدگی و توجه بیشتری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha