سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با توجه به اینکه تمام تماس‌ها از طریق سامانه ۱۲۵ به ایستگاه‌های آتش نشانی ابلاغ می‌شود از این رو امکان بروز تخلفی همچون جابه جایی سلبریتی با خودرو‌های آتش نشانی محال است.

آیا خودروهای آتش‌نشانی هم سلبریتی جابجا می‌کنند؟

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با توجه به اینکه تمام تماس‌ها از طریق سامانه ۱۲۵ به ایستگاه‌های آتش نشانی ابلاغ می‌شود از این رو امکان بروز تخلفی همچون جابه جایی سلبریتی با خودرو‌های آتش نشانی محال است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، مجتبی لهراسبی رییس اداره آمبولانس خصوصی کشور پیش‌تر، درباره تردد سلبریتی‌ها، معلمین خصوصی و ... با آمبولانس‌های خصوصی در پایتخت، گفته بود که «مشاهده شده که هنرپیشه‌های خیلی معروف و... هم این اقدام را انجام داده‌اند و این اقدام مختص قشر خاصی نیست»

«آیا امکان تردد سلبریتی ها با خودروهای مرتبط با سازمان آتش نشانی هم وجود دارد؟»

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ، با تاکید بر اینکه امکان تخلف در انجام ماموریت از سوی ماموران آتش نشانی مشابه نیرو‌های اورژانس و جابه جایی سلبریتی با خودرو‌های آتش نشانی صفر است، گفت: با توجه به اینکه آتش نشانی به دست بخش خصوصی واگذار نشده و سازمان نظارت کافی بر عملکرد بخش‌ها دارد بروز چنین تخلفی ممکن نیست.


وی با بیان اینکه هر گونه رفت و آمد و تردد ماشین‌های آتش نشانی ابتدا از سوی ستاد فرماندهی صورت می‌گیرد، افزود: تمام تماس‌ها از طریق سامانه ۱۲۵ به ایستگاه‌های آتش نشانی ابلاغ می‌شود از این رو امکان بروز تخلفی این چنینی وجود ندارد.


ملکی با تاکید بر اینکه با توجه به ضبط تمامی مکالمات در سامانه ۱۲۵ نمی‌توان احتمال بروز تخلفی از سوی خودرو‌های آتش نشانی را داد، گفت: با توجه به اینکه کار گروهی انجام می‌شود اگر قرار بر تخلفی هم باشد باید همه افراد مستقر در ایستگاه با هم متحد باشند که چنین چیزی برای انجام حرکتی خلاف قانون غیر ممکن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha