صدور ۵۰۰ هزار جلد دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد؛ تا کنون

سلامت نیوز: مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت در خصوص آخرین وضعیت بیمه مددجویان کمیته امداد گفت: صدور دفترچه به مددجویان به وضعیت باثباتی رسیده و تاکنون برای ۵۰۰ هزار نفر دفترچه صادر و پزشکان خانوار آنها مشخص شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، داوود حاجی قاسمعلی گفت: براساس لیست ارائه شده از سوی کمیته امداد حدود ۸۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد واجد شرایط دریافت دفترچه از سازمان بیمه سلامت ایران هستند که با وجود اعلام زمان صدور دفترچه تاکنون ۵۰۰ هزار نفر به دفاتر پیشخوان برای دریافت دفترچه مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به زمان تعیین شده از خرداد ماه سال ۹۸ خدمات بسته بیمه پایه سلامت به مددجویان کمیته امداد صرفا از طریق دفترچه بیمه صورت می‌گیرد و کارت و اوراق به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود.

مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت گفت: به نظر می‌رسد که برخی از مددجویان باقی مانده یعنی حدود ۱۵۰ هزار نفر همپوشانی بیمه‌ای داشته باشند که در قالب شیوه نامه صرفا می‌توانند از یک بیمه بهره‌مند شوند.

حاجی قاسمعلی افزود: البته برخی افراد نیز ممکن است تا زمانی که به دفترچه بیمه نیاز نداشته باشند از مراجعه به دفاتر پیشخوان امتناع کنند. پیگیری بیمه سلامت برای دریافت دفترچه از سوی مددجویان همچنان ادامه دارد و در صورت مراجعه دفترچه برای آنان صادر و از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha