سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری مردی که یک نانوا را در میدان هدایت با ضربه مستقیم چاقو به قلبش به قتل رسانده بود خبر داد.

قتل نانوا در قلهک و دستگیری قاتل

سلامت نیوز:  رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری مردی که یک نانوا را در میدان هدایت با ضربه مستقیم چاقو به قلبش به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سرهنگ محمد قدیمی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ده صبح روز گذشته خبری مبنی بر درگیری خونین بین دو جوان در میدان هدایت به این کلانتری واصل شد و سریعا تیمی از ماموران عملیات کلانتری به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشخص شد جوانی ۲۴ساله از ناحیه قلب هدف اصابت چاقو قرار گرفته و در مقابل یک مغازه سوپرمارکتی روی زمین به صورت درازکش افتاده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سریعا با حضور عوامل اورژانس در محل فرد مصدوم برای انجام مداوا به بیمارستان منتقل شده بود تصریح کرد: تحقیقات در محل از شاهدان و یکی از طرفین درگیری که برادر مقتول بود جریان داشت تااینکه با اعلام خبر فوت مصدوم سریعا موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز اعلام شد.

وی در ادامه بیان داشت: برادر مقتول عنوان داشت در پیک موتوری کار می‌کند و با قاتل برادرش که او هم پیک موتوری بود درگیر می‌شود و از ناحیه او مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد که با این اوصاف با برادرش که یک نانوا در همان حوالی بوده است تماس می‌گیرد.

وی افزود: مقتول برای کمک به برادرش به محل درگیری می‌آید و با ضارب درگیر می‌شود و قاتل با چاقو برادر نانوایش را هم مورد اصابت قرار می‌دهد که قاتل در محل دستگیر و برای انجام تحقیقات اولیه به کلانتری منتقل می‌شود.

سرهنگ قدیمی بیان داشت علت اولیه درگیری این بوده است که فرد ضارب آب دهان خودش را به صورت برادر مقتول انداخته است و به این شکل درگیری شدت می‌گیرد.

در انتها با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت جسد برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha