سلامت نیوز : رئیس دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی تهران از اجرا شدن آموزش بازنگری شده و مبتنی بر نیازهای جامعه برای دوره دكترای دندانپزشكی عمومی در تمام دانشكده‌های دندانپزشكی كشور از مهر سال 90 خبر داد.

اكبر فاضل در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: محتوای جدید آموزش دكترای دندانپزشكی عمومی كه از 4 سال گذشته توسط وزارت بهداشت بر روی آن كار شده است پس از برگزاری كارگاه‌های آموزشی برای اعضای هئیت علمی دانشكده‌های دندانپزشكی از مهر سال 90 در تمام دانشكده‌های دندانپزشكی كشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینكه پس از اجرای چند پروژه سرفصل‌هایی كه یك دندانپزشك در این زمینه باید فرا گیرد جمع آوری شده است، گفت: مبحث آموزش جدید محتوای دكترای دندانپزشكی عمومی بر اساس انتظارات مردم، مسئولان و در نهایت دندانپزشكان بازنگری شده است تا دندانپزشكان بتوانند با فراگیری این آموزش‌های جدید خدمات دندانپزشكی موثرتری را به آحاد جامعه ارائه كنند.

فاضل تصریح كرد: موارد بازنگری شده جدید محتوای دكترای دندانپزشكی عمومی به تمام دانشكده‌های دندانپزشكی كشور ابلاغ شده است تا پس از اجرای این آموزش‌ها از مهر سال 90 توانمندی‌های دندانپزشكان كشور ارتقا یابد.

وی خاطرنشان كرد: دانشكده دندانپزشكی دانشگاه علوم پزشكی تهران در حال حاضر برنامه‌های اجرایی ستادی بازنگری جدید محتوای دكترای دندانپزشكی عمومی برای تمام دانشكده‌های دندانپزشكی كشور را بر عهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha