چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: 279474

سرگروه بیوالکتریک و بیومکاترونیک اداره کل تجهیزات پزشکی گفت: باتوجه به اینکه برخی از دستگاه‌های لاغری موجود در بازار فاقد هرگونه مجوزهای قانونی از اداره کل تجهیزات پزشکی هستند، تبلیغات آنها نیز مورد تأیید نیست.

هشدار درباره تبلیغ برخی دستگاه‌های لاغری

سلامت نیوز: سرگروه بیوالکتریک و بیومکاترونیک اداره کل تجهیزات پزشکی گفت: باتوجه به اینکه برخی از دستگاه‌های لاغری موجود در بازار فاقد هرگونه مجوزهای قانونی از اداره کل تجهیزات پزشکی هستند، تبلیغات آنها نیز مورد تأیید نیست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، معصومه امیدوار سرگروه بیوالکتریک و بیومکاترونیک اداره کل تجهیزات پزشکی گفت: باتوجه به اینکه برخی از دستگاه‌های لاغری موجود در بازار فاقد هرگونه مجوزهای قانونی از اداره کل تجهیزات پزشکی هستند، تبلیغات آنها نیز مورد تایید نیست.

معصومه امیدوار در این باره افزود: لاغری موضعی حاصله از انواع دستگاه‌های رادیو فرکانسی و مغناطیسی و سایر روش‌های مورد استفاده در دستگاه‌های غیرتهاجمی صرفاً بصورت موقت و برگشت پذیر است و باید شرکت‌های مربوطه در تبلیغات شرکت‌های واردکننده، موضوع را مدنظر قرارداده و تبلیغات مغایر، تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد. بررسی اصالت و مجوز تجهیزات پزشکی وارداتی و تولیدی از بخش استعلامات وب سایت اداره کل تجهیزات پزشکی برای عموم قابل دسترسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha