براساس اعلام شاهدان بیش از 10 نفر از مسافران در آتش ناشی از این تصادف جان باختند، هم چنین 12 نفر زخمی شدند که 7 نفربه بیمارستان شهید مطهری ، 3 نفر به بیمارستان پیامبر اعظم و 2 نفر با اورژانس هوایی به بیمارستان خاتم الانبیا گنبدکاووس منتقل شدند.

عکس /تصادف مینی بوس و تریلی در گلستان/ 8 کشته تاکنون

سلامت نیوز:براساس اعلام شاهدان بیش از 10 نفر از مسافران در آتش ناشی از این تصادف جان باختند، هم چنین 12 نفر زخمی شدند که 7 نفربه بیمارستان شهید مطهری ، 3 نفر به بیمارستان پیامبر اعظم و 2 نفر با اورژانس هوایی به بیمارستان خاتم الانبیا گنبدکاووس منتقل شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  عصر ایران،تصادف تریلی حامل سیمان با مینی بوس در استان گلستان، گنبد کاووس، منجر به انفجار و آتش سوزی دو خودرو شد. در این حادثه تاکنون 8 نفر جان خود را از دست داده و 18 نفر هم مصدوم شده اند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: ساعت 7 صبح امروز یک دستگاه خودروی تریلی حامل سیمان و یک دستگاه مینی بوس در گنبد کاووس-اینچه برون سه راهی اینچه برون به گنبد، روستای قره ماخر، با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر آن 26 نفر دچار حادثه شدند.


دکتر هروی افزود: براثر انفجار و آتش سوزی دو خودرو تاکنون 8 نفر جان خود را در صحنه از دست داده و 18 نفر هم مصدوم شده اند و احتمال افزایش تعداد فوت شدگان حادثه وجود دارد.
به گفته هروی، 10 نجاتگر هلال احمر استان در قالب سه تیم امدادی، یک دستگاه آمبولانس و یک ست نجات در این حادثه به کارگیری شده و مصدومان نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

براساس آمار پایگاه امداد ونجات، از آغاز طرح نوروزی امداد و نجات جاده ایی تا کنون، این سی و ششمین تصادف در این محور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha