رئیس سازمان غذا و دارو، با توجه به توسعه صنعت داروسازی کشور، گفت: امروز، رونمایی از داروهای جدید برای ما عادی شده است.

صنعت داروسازی کشور در تبلیغات ضعیف عمل کرده است

سلامت نیوز:رئیس سازمان غذا و دارو، با توجه به توسعه صنعت داروسازی کشور، گفت: امروز، رونمایی از داروهای جدید برای ما عادی شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمدرضا شانه ساز، ظهر شنبه در نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته، به وضعیت بازار دارویی کشور اشاره کرد و افزود: توسعه صنعت داروسازی کشور نتیجه زحمات و تلاش های دست اندرکاران این حوزه از سال های گذشته تا کنون بوده است.


وی با عنوان این مطلب که شرکت های دارویی حرکت جدی در زمینه تبلیغات نداشته اند، گفت: همین مسئله تا حدودی در روند توسعه صادرات داروهای تولید داخل، مشکل ساز بوده است.


شانه ساز تاکید کرد: در تبلیغات داروهای تولید داخل ضعیف عمل کرده ایم و همین مسئله باعث شده تا حدودی نتوانیم قابلیت های صنعت داروسازی را به مردم و جهان، بشناسانیم.


معاون وزیر بهداشت، با عنوان این مطلب که صنعت داروسازی در حوزه داروهای بایوتک و های تک حرف های زیادی برای گفتن داریم، گفت: امروز، رونمایی از داروهای جدید برای کشور ما عادی شده است.


رئیس سازمان غذا و دارو، افزود: همه شرکت های دارویی کشور حداقل ۱۰ تا ۲۰ قلم داروی جدید دارند که آماده ورود به بازار دارویی کشور است.
وی، کنترل و نظارت بر روند تولید دارو در کشور را بسیار مهم دانست و گفت: نظارت ها در این حوزه بسیار قوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha