مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان نسبت به سایر استان‌های واقع در نوار شمالی کشور شدیدتر خواهد بود، از سوی دیگر در دو روز آینده احتمال وقوع گرد و خاک در شرق کشور به‌ویژه زابل وجود دارد.

باران شدید در ۳ استان شمالی/ تداوم گرد و خاک در زابل

سلامت نیوز:مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان نسبت به سایر استان‌های واقع در نوار شمالی کشور شدیدتر خواهد بود، از سوی دیگر در دو روز آینده احتمال وقوع گرد و خاک در شرق کشور به‌ویژه زابل وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز (شنبه ۳۰ شهریور) به تدریج با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر ابرناکی، بارش باران و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر و استان‌های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی پیش بینی می‌شود.


وی ادامه داد: فردا (یکشنبه ۳۱ شهریور) علاوه بر تداوم بارش در سواحل شمالی و اردبیل، در ارتفاعات البرز و استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (۳۱ شهریور) در استان‌های گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش شدت بیشتری خواهد داشت. همچنین مقدار کاهش دما در این مناطق حدود ۷ تا ۱۲ درجه خواهد بود.


به گفته وظیفه، در روزهای دوشنبه و سه شنبه (اول و دوم مهر) بارش پراکنده در استان‌های گیلان و اردبیل ادامه خواهد داشت و در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود. همچنین از روز چهارشنبه تا اواخر هفته آسمان کشور صاف همراه با افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور خواهد بود.


این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا و پس فردا (۳۱ شهریور و اول مهر ماه) وزش باد در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل افزایش می‌یابد و وقوع گرد و خاک در این مناطق دور از انتظار نیست. همچنین دریای خزر از اوایل امروز و طی فردا مواج خواهد بود.


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (یکشنبه ۳۱ شهریور) هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بالاترین و پایین‌ترین دمای هوای تهران در این روز ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا دوشنبه اول مهر آسمان تهران گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۲ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha