سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 2796

به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس بلدیه، جشن پدربزرگ ها و مادربزرگ های صد ساله تهرانی برگزار می شود.

جشن یکصد ساله های تهرانی برگزار می شود

به گزارش سلامت نیوز از مهر، رئیس فرهنگسرای سالمند گفت: این جشن در کنار بسیاری از ویژه برنامه های متنوعی خواهد بود که به منظور گرامیداشت یکصد ساله شدن تاسیس بلدیه برگزار می شود.

اکرم شاهرخی با اشاره به جزئیات این مراسم افزود: جشن یکصد ساله های تهرانی به منظور تجلیل از پدربزرگ ها و مادر بزرگ هایی برگزار می شود که 100 سال است در کنار ما زندگی می کنند و برکت خانواده های ما هستند که طی این مراسم از آنان تجلیل خواهد شد.

رئیس فرهنگسرای سالمند در ادامه اظهار کرد: برنامه های این جشن با تناسب شیوه زندگی این افراد و مسائلی مانند سوابق کاری درخشان آنان ، عکس های ویژه ای که در این جشن ارائه می شود و سایر عواملی است که اغلب شرکت کنندگان در این مراسم به آنها افتخار می کنند و از آن خاطره دارند.

وی، توجه به خانواده های این افراد را بسیار مهم عنوان کردو افزود: در این مراسم از خانواده های این افراد که از آنها نگهداری و به آنان رسیدگی می کنند نیز به پاس تجلیل از این حرکت ارزنده قدردانی خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد سالمندان یکصد ساله در دست نیست، گفت: تا کنون موفق نشده ایم که از مرکز آمار با ثبت احوال ، آمار دقیقی از این افراد به دست آوریم و اطلاعات ما در این زمینه از بانک اطلاعاتی به دست می آید که برای صدور کارت منزلت تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن 100+ که در سال گذشته برگزار شد، از نمایش کلیپ این مراسم در جشن امسال خبرداد و افزود: فراخوان جشن یکصد ساله های تهرانی از 15 اردیبهشت ماه اعلام می شود و شهروندان می توانند عزیزان بالای 100 سال خود را برای حضور در این جشن بزرگ به ما معرفی کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha