یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

یک سازمان بشردوستانه اعلام کرد که از 4گروگان دزدان دریایی سومالی یک نفر آزاد شده اما سه نفر دیگر در شرایط هولناکی نگهداری می‌شوند. به گزارش رکنا،آنها اعلام کردند که یک شهروند ایرانی بعد از 4سال‌و‌نیم اسارت آزاد شده است و اکنون در راه بازگشت به خانه است.

آزادی گروگان ایرانی از بند دزدان دریایی

سلامت نیوز:یک سازمان بشردوستانه اعلام کرد که از 4گروگان دزدان دریایی سومالی یک نفر آزاد شده اما سه نفر دیگر در شرایط هولناکی نگهداری می‌شوند. آنها اعلام کردند که یک شهروند ایرانی بعد از 4سال‌و‌نیم اسارت آزاد شده است و اکنون در راه بازگشت به خانه است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا ، در بیانیه‌ای که این سازمان بشردوستانه روز شنبه منتشر کرده است آمده است که محمد شریفی پناهنده به طور فزاینده‌ای بیمار بوده و در صورت عدم آزادی مرگ وی حتمی بوده است.این سازمان می‌گوید که او یکی از 4 گروگان باقیمانده در دستان دزدان دریایی سومالی است.

کشتی ماهیگیری آنها در مارس 2015 ربوده شده بود.این سازمان همچنین اعلام کرده است که آقای پناهنده چند روز دیگر بعد از طی کردن روند درمانی اولیه به ایران بازخواهد گشت و اضافه کرده است که 3 گروگان ایرانی دیگر نیز در شرایط هولناک نگهداری می‌شوند.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز گفته، یکی از ملوانان اسیر ایرانی در سومالى به نام «محمد شریف پناهنده» از بند دزدان دریایی سومالی آزاد شده و با هماهنگی سفارت ایران در اتیوپی طی روزهای آینده وارد تهران خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha