متهمان پرونده مرگ عماد، پسر 6 ساله‌ای که در استادیوم آزادی جان باخت پس از پرداخت دیه 360 میلیون تومانی، با قرار وثیقه آزاد شدند. شامگاه دوشنبه 25 شهریور پسر 6 ساله‌ای هنگام بازی تیم فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در محوطه ورزشگاه به علت برخورد با داربست‌های فلزی دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

پرداخت دیه و آزادی مقصران مرگ عماد 6 ساله

سلامت نیوز:متهمان پرونده مرگ عماد، پسر 6 ساله‌ای که در استادیوم آزادی جان باخت پس از پرداخت دیه 360 میلیون تومانی، با قرار وثیقه آزاد شدند. شامگاه دوشنبه 25 شهریور پسر 6 ساله‌ای هنگام بازی تیم فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در محوطه ورزشگاه به علت برخورد با داربست‌های فلزی دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران ،دقایقی بعد با اعلام موضوع به بازپرس جنایی پایتخت تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته توسط دو کارشناس ایمنی کار و رشته برق، مدیرعامل شرکت پیمانکاری متولی تأسیسات برق استادیوم آزادی و نصاب داربست در این حادثه مقصر شناخته شده و هر دوی آنها با قرار وثیقه بازداشت شدند.

اما صبح دیروز در ادامه تحقیقات و با اثبات قصور متهمان با دستور بازپرس پرونده و با توجه به اینکه مرگ در ماه حرام رخ داده بود دیه 360 میلیون تومانی از سوی شرکت بیمه به خانواده عماد پرداخت شد و متهمان با سپردن وثیقه آزاد شدند. پرونده نیز با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری تهران فرستاده خواهد شد.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha