چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 27990
سلامت نیوز :سارقی كه با ربودن مهرهای پزشكان و مراكز بهداشتی اقدام به سوءاستفاده و كلاه‌برداری از شركت‌های بیمه شهر مشهد می‌كرد، توسط كارآگاهان پلیس آگاهی بازداشت و روانه زندان شد.

به گزارش فارس از اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ بیدمشكی رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به ارجاع پرونده‌ای به این پلیس مشخص گردید كه مهر نظام پزشكی یك پزشك از داخل خودروی وی به سرقت رفته است. لذا به جهت حساسیت موضوع، تحقیقات گسترد‌ه‌ای در این خصوص آغاز و تصویری از مهر به مراكز درمانی و بیمارستان‌ها ارسال و در ادامه اطلاع حاصل شد كه مهر شاكی در شركت بیمه‌ای در مشهد مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. در ادامه كارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات از شركت بیمه مورد نظر موفق به شناسایی سارق شدند.

سرهنگ بیدمشكی خاطرنشان كرد: پس از شناسایی محل اختفای متهم، اكیپی از كارآگاهان طی عملیات غافلگیرانه‌ای سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده متهم ضمن اعتراف به سرقت مهر مذكور از داخل خودروی شاكی، به یك مورد سرقت مهر از یك مركز بهداشتی و همچنین جهل ‌مهر نظام پزشكی و سوء استفاده‌های مكرر از آنها اقرار نمود.

با استعلام از اداره بیمه مشخص شد متهم طی چند مرحله مبالغی را با استفاده از مهر‌های جعلی از بیمه كلاهبرداری كرده است. لازم به ذكر است پرونده جهت سیر مراحل قاونی به مرجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha