شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ۶ ماه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش دو درصدی سرقت در پایتخت بودیم.

افزایش ۲ درصدی سرقت در تهران

سلامت نیوز : رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ۶ ماه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش دو درصدی سرقت در پایتخت بودیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، سردار علیرضا لطفی با اشاره به کاهشی شدن روند میزان سرقت در پایتخت، در این رابطه اظهار کرد: آمار وقوع سرقت در پایتخت در شهریور ماه ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: در شهریور ماه ۹۸، نسبت به مرداد ۹۸، کاهش هفت درصدی سرقت در پایتخت روی داد و در مجموع در ۶ ماه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش دو درصدی سرقت در پایتخت بودیم که در پی کنترل آن هستیم.

این مقام انتظامی درباره روند میزان وقوع سرقت موتورسیکلت نیز در پایتخت با وجود انتشار فیلمهایی از وقوع این سرقتها، گفت: شایدها فیلمهایی مربوط به سرقت موتورسیکلت در فضای مجازی منتشر شود اما آمار نشان‌ می‌دهد که وقوع سرقت موتورسیکلت در پایتخت نسبت به مدت مرداد ۹۸ و مدت مشابه سال گذشته (شهریور ۹۷) افزایش نداشته است.

به گفته وی، طرح جدید پلیس آگاهی تهران بزرگ برای برخورد با سرقت موتورسیکلت نیز به زودی در پایتخت اجرا می‌شود.
۴۷۴۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha