عضو نظام پرستاری بندر لنگه با اشاره به این که در طرح قاصدک، کارانه و اضافه کار پرستاران به طور شفاف محاسبه نمی شود، گفت: معوقات و تاخیر در پرداخت های جامعه پرستاری یکی دیگر از مشکلات آنان محسوب می شود که این معقوات در بندرلنگه بیش از 1 سال شده است.

عدم محاسبه دقیق کارانه و اضافه کار در طرح قاصدک/ معوقات پرستاران در بندرلنگه به بیش از 1 سال

سلامت نیوز: عضو نظام پرستاری بندر لنگه با اشاره به این که در طرح قاصدک، کارانه و اضافه کار پرستاران به طور شفاف محاسبه نمی شود، گفت: معوقات و تاخیر در پرداخت های جامعه پرستاری یکی دیگر از مشکلات آنان محسوب می شود که این معقوات در بندرلنگه بیش از 1 سال شده است.

به گزارش سلامت نیوز، مهدیه اباذری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به مشکلات جامعه پرستاری در مراکز درمانی گفت:مهمترین مشکل و مطالبه پرستاران اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است زیرا 13 سال از تصویب این قانون در مجلس شورای اسلامی میگذرد اما متاسفانه اراده ای برای اجرای این قانون وجود ندارد .

وی یکی دیگر از مشکلات جامعه پرستاری را طرح قاصدک دانست و اظهار داشت: کارانه و اضافه کار پرستاران در طرح قاصدک، به طور شفاف محاسبه نمی گردد و ساعت اضافه کار و شیفت هایی که پرستاران می گذرانند با پرداختی آنان یکی نبوده وبه نوعی بی عدالتی در پرداخت ها ایجاد کرده و پرستاران را متضرر کرده و بی  انگیزگی را در بین پرستاران افزایش داده است .

عضو نظام پرستاری بندر لنگه خاطر نشان کرد: اعتبار بخشی و مستند سازی ها یکی دیگر از مشکلات پرستاران در مراکز درمانی محسوب می شود و به نوعی پرستاران را از بالین و ارائه خدمات به بیماران دور کرده و به سمت نوشتاری و پرونده نویسی ارجاع داده است.

وی افزود:  سیستم پزشک سالار حاکم در وزارت بهداشت یکی دیگر از مشکلات جامعه پرستاری است زیرا قوانین و پرداختی ها تنها به نفع پزشکان اعمال می شود و اختلاف دریافتی ها را بین پزشکان و پرستاران افزایش داده است.

اباذری یادآور شد : یکی دیگر از مشکلات جامعه پرستاری معوقات و تاخیر در پرداخت های جامعه پرستاری است. این معوقات در بندرلنگه به بیش از 1 سال رسیده و مشکلات متعددی را در محل کار و خانواده ایجاد نموده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha