نوشیدنی های گیاهی دلچسب و دوست داشتنی است اما جالب است بدانید دکتر آدامو پزشک عصب شناس آمریکایی در تحقیقی به این نتیجه رسیده که از نوع گروه خونی می‌توان تعیین کرد کدام چای برای افراد مناسب‌تر است.

چای مناسب گروه خونی تان را بشناسید

سلامت نیوز:نوشیدنی های گیاهی دلچسب و دوست داشتنی است  اما جالب است بدانید دکتر آدامو پزشک عصب شناس آمریکایی در تحقیقی به این نتیجه رسیده که از نوع گروه خونی می‌توان تعیین کرد کدام چای برای افراد مناسب‌تر است.

 گروه خونی O:به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ،افراد دارای گروه خونی o به احتمال بیشتری به مشکلات دستگاه گوارش مبتلا می شوند. مشکلاتی مانند  ریفلاکس و... . معمولا دمنوش هایی مانند زنجبیل برای تسکین درد توصیه می شود.  
 
 
گروه خونی A:افراد با این گروه خونی بیش‌ازحد مضطرب هستند. برای آرامش اعصاب چای گل یاس، گل همیشه بهار و آویشن مصرف شود.        

 گروه خونی B:افراد دارای گروه خونی B  کند، بی‌حال و تنبل به نظر می‌آیند. این افراد مستعد بیماری کم کاری تیروئید هستند. برای آن ها چای سبز و چای سیاه بدون هیچ افزودنی مناسب است.  

 گروه خونی AB :AB نادرترین گروه خونی است، توصیه می‌شود که دارنده این گروه خونی از مصرف زیاد نوشیدنی‌های کافئین دارمانند قهوه و چای سیاه پرهیز کند و به مصرف چای سبز و چای گیاهی روی بیاورد. مصرف چای سبز، نعناع وپونه به این افراد توصیه می شود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha