معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی، از افزایش دو برابری امتیاز متخصصانی که مبادرت به تاسیس مطب در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد می کنند، به ۶۰ امتیاز خبر داد.

سلامت نیوز: معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی، از افزایش دو برابری امتیاز متخصصانی که مبادرت به تاسیس مطب در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد می کنند، به ۶۰ امتیاز خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، محمد جهانگیری، در خصوص ارائه تسهیلات به متخصصانی که در شهرستان های شهریار؛ قدس و ملارد نسبت به تاسیس مطب اقدام می کنند، گفت: بر اساس درخواست های شبکه بهداشت و سازمان نظام پزشکی این شهرستان ها ، جلسه ای را با حضور مدیرکل دفتر نظارت و اعتبار بخشی وزارت بهداشت و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران تشکیل دادیم که پس از بررسی های لازم مقررشد تا تسهیلات لازم برای حضور و ایجاد مطب در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد از طریق سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت ارائه شود.

وی افزود: براین اساس، پیشنهاد معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی برای حضور متخصصان و دایر نمودن مطب در این شهرستان ها، افزایش امتیاز برخورداری از حضور در این شهرستان خواهد بود.

جهانگیری تاکید کرد: تمام متخصصانی که در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد به فعالیت پرداخته و اقدام به دایر نمودن مطب نمایند از ۶۰ امتیاز به جای ۳۰ امتیاز برخوردار خواهند بود.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: همچنین برای انجام اقدامات درمانی در شهرستان هایی که بیمارستان وجود ندارد، مجوز ارائه خدمات به بیماران در شهرستان های برخوردار از امکانات فراهم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha