قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۸۶ توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده اما پس از گذشت ۱۳ سال تا کنون اراده ای برای اجرای آن وجود نداشته است .

قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در تالان تاریک جذب بودجه/ اراده ای برای اجرا نیست

سلامت نیوز: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۸۶ توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده اما پس از گذشت ۱۳ سال تا کنون اراده ای برای اجرای آن وجود نداشته است .

به گزارش سلامت نیوز، بهمن شریفی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با اشاره به عدم اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری گفت:قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۸۶ توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده اما پس از گذشت ۱۳ سال تا کنون اراده ای برای اجرای آن وجود نداشته است .

وی خاطر نشان کرد: سازمان نظام پرستاری طی سالیان متمادی ۲۰۰۰ میلیارد بودجه پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داده اما متاسفانه سال گذشته در کمیسیون تلفیق رد شد اما باز هم پرستاران در انتظار اجرای این قانون هستند.

رئیس نظام پرستاری بانه با بیان این که برای اجرای این قانون نیاز به تعیین بودجه هم ندارد، افزود: با توجه به درآمد بیمارستان ها و صرفه جویی در سایر بودجه های وزارت بهداشت میتوان منابع اجرای این قانون را تامین کرد تا پرستاران نیز به حقوق خود دست یابند‌.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha