رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم گفت: به منظور بهسازی واحدهای نانوایی، به هر واحد تولیدکننده نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم، تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات اعطا می‌شود.

سلامت نیوز :رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم گفت: به منظور بهسازی واحدهای نانوایی، به هر واحد تولیدکننده نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم، تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات اعطا می‌شود.

محمدجواد کرمی در گفتگو با مهر گفت: در حال حاضر با توجه به اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌های گندم، آرد و نان و ایجاد رقابت در بازار نان کشور، بهسازی نانوایی‌ها به امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر مبدل شده است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم افزود: از سال گذشته با موافقت شرکت بازرگانی دولتی ایران قرارشده به هر واحد تولید کننده نان های حجیم و نیمه حجیم تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات به منظور بهسازی واحدهایشان اعطا شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 440 واحد تولیدکننده نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم در شهر تهران وجود دارد که 200 واحد تا پایان سال جاری بهسازی می‌شود؛ ضمن اینکه تاکنون 39 واحد برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی شده‌اند و مابقی هم بر اساس نوبتی که ثبت‌نام کرده‌اند در مراحل بعدی معرفی خواهند شد.

به گفته کرمی، برای ایجاد شرایط ایده‌آل در واحدهای تولیدکننده نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم باید طرح بهسازی نانوایی‌ها اجرا شود که خوشبختانه این امر، با استقبال خوب و مناسبی از سوی نانوایان هم مواجه شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به رقابت ایجاد شده در بازار نان کشور، بهسازی واحدهای نانوایی و تامین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز برای پخت نان سرفصلی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد؛ چراکه نتایج آن منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کننندگان را به صورت همزمان تامین می‌کند.

رئیس اتحادیه کشوری تولیدکنندگان نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم با بیان اینکه انجام بهسازی در نانوایی‌ها هم از لحاظ بهداشتی و هم ایجاد دید بصری بهتر برای مشتریان، اقدامی موثر و مطلوب است، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینها استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات پخت جدید می‌تواند میزان مصرف انرژی در واحدهای نانوایی را تا حد چشمگیری کاهش دهد.

به گفته کرمی، طرح بهسازی واحدهای نانوایی کار بزرگی است که اجرای آن ظرف مدت زمانی معین و تا یکسال آینده تحول عظیمی را در روند تولید و افزایش کیفیت نان در کشور ایجاد خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha