سلامت نیوز : سرپرست سازمان بهزیستی كشور با رد تمام شایعات مطرح شده در خصوص منحل شدن سازمان بهزیستی گفت: در ساختار و تشكیلات بهزیستی هیچ تغییر و تحولی صورت نخواهد گرفت و این سازمان مانند گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

احمد اسفندریاری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ادغام وزارت رفاه و كار اظهار داشت: این ادغام می‌تواند از جهات مختلفی برای سازمان بهزیستی در حوزه‌های مختلف و بخصوص اشتغال موثر باشد.

وی با بیان اینكه با ادغام وزارت رفاه و كار هیچ تغییر و تحولی در ساختار و تشكیلات بهزیستی صورت نخواهد گرفت، افزود: این سازمان مانند گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد و به جامعه هدف بهزیستی خدمت ارائه خواهد كرد.

اسفندیاری تصریح كرد: با ادغام وزارت رفاه در كار، وزارت رفاه منحل نخواهد شد چرا كه در ‌آینده با ارائه شرح وظایف آن از سوی كارشناسان و سرپرست وزارت رفاه و كار، وظایف جدیدی برای وزارت رفاه تدوین خواهد شد.

سرپرست سازمان بهزیستی كشور ادامه داد: هم اكنون بیش از 80 درصد از فعالیت بهزیستی در حوزه اجتماعی است و این درحالی است كه جامعه هدف سازمان از خدمات مختلف بهزیستی بهره‌ می‌برند.

وی بیان داشت: خدمات حوزه سلامت بهزیستی كمتر از 20 درصد است كه این خدمات هم از سوی سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌شود.

اسفندیاری در پاسخ به این پرسش كه آیا شما در سازمان بهزیستی باقی خواهید ماند، افزود: این موضوع به نظر سرپرست جدید وزارت رفاه و كار بستگی دارد و چنانچه نیاز باشد به عنوان خدمتگزار خواهم ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha