سلامت نیوز :دولت در راستای اعلام دستاوردهای علمی و پژوهشی متخصصان و پزشکان ایرانی با برگزاری سیزدهمین گردهمایى بین‌المللى نفرولوژى دیالیز و پیوند کلیه ایران موافقت کرد.

 وزیران عضو کمیسیون فرهنگی بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد تبصره (3) ماده (1) قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه‌های غیر ضرور و جلوگیری از تجمل گرایی – مصوب 1370- با برگزاری سیزدهمین گردهمایى بین‌المللى نفرولوژى دیالیز و پیوند کلیه ایران، توسط انجمن نفرولوژى ایران در دانشگاه علوم پزشکی یزد موافقت کرد.

بر اساس این مصوبه، سیزدهمین گردهمایى بین‌المللى نفرولوژى دیالیز و پیوند کلیه ایران، توسط انجمن نفرولوژى ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد، انجمن نفرولوژى بین‌المللى و انجمن پیوند خاورمیانه از اول تا چهارم آذرماه سال جاری با حضور شرکت کنندگانی از داخل و کشورهایی همچون آمریکا، آلمان، ترکیه، هند، پاکستان و عمان برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این همایش اعلام دستاوردهای علمی وپژوهشی متخصصان و پزشکان ایرانی در زمینه بیماری های کلیه، دیالیز و پیوند در سطح منطقه و دنیا، ارتقای سطح دانش علمی پزشکان کشور، گسترش ارتباطات در خاورمیانه و استفاده از دانش فوق تخصصان کشورهای اروپایی و آمریکایی با همکاری انجمن بین‌المللى نفرولوژى برای تبادل اطلاعات با متخصصان داخلی است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، این مصوبه پس از تایید رئیس جمهور، توسط محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha