سلامت نیوز : معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از اعلام  نتایج نهایی آزمون دستیاری تا اواخر خرداد ماه خبر داد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: مراحل نهایی آزمون دستیاری در حال انجام است و با توجه به حساسیت های این آزمون و ضرورت دقت در این آزمون، تلاش شده است تا در اواخر خرداد ماه نتایج اعلام شود.
دكتر محققی ادامه داد: مطابق با سه سال گذشته زمان شروع سال تحصیلی دستیاری از اول شهریور ماه خواهد بود و در سایر موضوعات مرتبط آزمون های گواهی نامه دوره های تخصصی، آزمون خروجی دوره تخصصی در دانشگاهها امسال در 8 دانشگاه منتخب برگزار می شود.
وی اضافه كرد: در سال های بعد به نسبت ظرفیت موجود در دانشگاهها آزمون دستیاری همزمان با ارتقاء دوره های دستیاری در دانشگاههای سراسر كشور برگزار می شود.
معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطر نشان كرد: آزمون های دانشنامه یا آزمون بورد تخصصی رشته های بالینی در شهریور ماه برگزار می شود.
دكتر محققی در خصوص زمان برگزاری دوره بعدی آزمون پذیرش دستیاری ابراز داشت: دوره بعدی این آزمون با دو ماه تاخیر نسبت به تقویم قبلی در فروردین ماه سال 91 برگزار می شود و داوطلبان می توانند برای اطلاع یافتن از منابع و مقررات آزمون ها به سایت دبیرخانه شورای آموزش پزشكی و تخصصی مراجعه كنند.
وی در پایان اعلام كرد: تمامی محتوا و اصول آزمون دستیاری در دوره بعدی با آزمون های قبلی مشابهت كامل خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha