سلامت نیوز : نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بودجه لازم به تجهیز بیمارستان جدید سمنان خبر داد.

مصطفی كواكبیان امروز در گفت‌وگو با  فارس از اختصاص بودجه لازم از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای تجهیز بیمارستان 220 تختخوابی سمنان خبر داد.
وی اظهار داشت: به زودی 3‌هزار واحد مسكونی مهر و همچنین نیروگاه سیكل تركیبی سمنان افتتاح می‌شود.
دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی همچنین از تشكیل پنج جلسه جداگانه با استاندار، معاونان استاندار و مدیران اجرایی استان سمنان در خصوص بررسی مشكلات شهرهای سرخه، درجزین، مهدیشهر، شهمیرزاد و سمنان در ماه‌های گذشته خبر داد.
كواكبیان گفت: در این جلسات، مصوبات خوبی برای رشد و توسعه این شهرها داشتیم كه یكی از شاخص‌ترین مصوبات تشكیل ستاد اجرایی طرح جامع امام‌زاده یحیی (ع) سمنان به ریاست استاندار سمنان بود.
دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید استاندار و مسئولان اجرایی سمنان از منطقه گردشگری آبگرم گفت: با وجود اینكه بودجه‌های خوبی در سال‌های گذشته برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در این منطقه و احداث جاده دسترسی اختصاص یافته ولی دقت لازم نشده بود و قرار شد جاده دسترسی سریعاً احداث شود.
وی به بازدید استاندار و مسئولان اجرایی از بقعه پیغمبران سمنان و اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای ایجاد راه دسترسی، برق‌رسانی و ایجاد زیرساخت در این منطقه خبر داد.
دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان گردشگری و اوقاف استان سمنان باید در احیای منطقه و ایجاد زیرساخت مناسب برای جذب بیشتر زائران و گردشگران تلاش كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha