مدیر دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از كودك آزاری در دو نقطه از كشور، از اقدامات در دست انجام برای گسترش این طرح در كشور طی سال جاری خبر داد.

سلامت نیوز :مدیر دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از كودك آزاری در دو نقطه از كشور، از اقدامات در دست انجام برای گسترش این طرح در كشور طی سال جاری خبر داد.

دكتر عباسعلی ناصحی در گفت‌وگو با ایسنا، تاكید كرد: برنامه‌های مرتبط با پیشگیری از كودك ‌آزاری با همكاری سازمان جهانی بهداشت در كشور پیگیری می‌شود.

وی گفت: دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت از حدود دو سال گذشته طراحی طرح پیشگیری از كودك آزاری را در دستور كار خود دارد. اكنون این طرح در بندرعباس و محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی در مرحله اجرای آزمایشی قرار دارد.

ناصحی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته در چگونگی اجرای این طرح، مقرر شده امسال اجرای طرح پیشگیری از كودك آزاری به استان‌های بیشتری از كشور گسترش یابد.

وی افزود: در این طرح توانمند كردن و افزایش دانش خانواده‌ها در مورد كودكان و در نهایت پیشگیری از كودك آزاری مطرح است.

مدیر دفتر سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت همچنین از تدوین طرح جامع كشوری پیشگیری از خودكشی خبر داد و گفت: این طرح اكنون در چند استان كشور در مرحله اجرای آزمایشی قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha