پاییز سال‌۹۷ پلیس با مرگ مشکوک مردجوانی مواجه شد. جسد متعلق به پویا ۳۳‌ساله بود که در جریان تصادف با خودروی اسپورتیج مهتاب،دختر مورد علاقه اش مقابل باغی در حاشیه تهران زخمی شده، اما بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات فوت کرده‌ بود.

پدر مقتول: مهتاب، پسرم را بخاطر اینکه حاضر نشد با او ازدواج کند،کشته است!

سلامت نیوز:پاییز سال‌۹۷ پلیس با مرگ مشکوک مردجوانی مواجه شد. جسد متعلق به پویا ۳۳‌ساله بود که در جریان تصادف با خودروی اسپورتیج مهتاب،دختر مورد علاقه اش مقابل باغی در حاشیه تهران زخمی شده، اما بعد از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات فوت کرده‌ بود.


به گزارش سلامت نیوز، روزنامه جوان نوشت: با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مهتاب مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: «من و پویا با هم بچه محل بودیم. ۱۰‌سال بود به هم علاقه‌مند بودیم و قصد ازدواج داشتیم. روز حادثه تصمیم گرفتیم برای تفریح به باغی در حاشیه تهران برویم. راهی محل شدیم، اما وقتی به آنجا رسیدیم در باغ بسته بود و هرچه در زدیم کسی در را باز نکرد.»


دختر جوان ادامه داد: «پویا تصمیم گرفت خودش در را باز کند به همین خاطر از من خواست ماشینم را جلوی در بیاورم تا از روی سقف ماشین وارد باغ شود و در را باز کند. خودروام اتوماتیک بود به همین دلیل وقتی پایم را روی پدال گاز گذاشتم ماشین شتاب گرفت و ناخواسته به پویا برخورد کرد. بلافاصله از ماشین پیاده شدم و وقتی پویا را خونین دیدم با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان رساندم، اما بی‌فایده بود و پویا فوت کرد.»


با اظهارات دختر جوان، پدر پویا ادعای قتل عمد را مطرح کرد و در طرح شکایتش از آن دختر به مأموران گفت: «مهتاب دروغ می‌گوید، او پسرم را عمدی کشته است. پسرم با مهتاب رابطه داشت، اما پویا از ازدواج با او منصرف شده‌بود و چند بار با هم درگیر شده‌بودند. مطمئن هستم این تصادف عمدی بوده است.»

با طرح این شکایت کارشناسان در بررسی صحنه تصادف اعلام کردند این حادثه عمدی نبوده و به خاطر اینکه خودرو دنده اتوماتیک بوده و در حال شروع به حرکت بوده‌است شتاب ناگهانی گرفته و به مرد جوان برخورد کرده‌است.

با اعلام این گزارش برای دختر جوان، منع تعقیب صادر شد و او با قرار وثیقه آزاد شد، اما پدر مرد جوان به این قرار اعتراض کرد.
به این ترتیب بازپرس پرونده پیشنهاد برگزاری مراسم قسامه را مطرح کرد و با اعلام این نظر پرونده به شعبه‌دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده‌شد و صبح دیروز روی میز هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی قربان‌زاده قرار گرفت.


ابتدای جلسه بعد از قرائت کیفرخواست، پدر متوفی گفت برگزاری این مراسم را قبول ندارد. او به هیئت قضایی گفت: «مهتاب ناراحتی عصبی داشت. در این سال‌ها بارها از پویا خواستم تا رابطه‌اش را با او قطع کند، اما قبول نکرد. پسرم قصد ازدواج نداشت و در این سال‌ها فقط با مهتاب دوست بود. به همین دلیل مطمئن هستم دختر جوان از روی کینه پسرم را با یک تصادف عمدی کشته است. برگزاری مراسم قسامه را نیز قبول ندارم زیرا احتمال می‌دهم وی به دروغ قسم بخورد و خون پسرم پایمال شود.» به این ترتیب مراسم قسامه صبح دیروز در دادگاه برگزار نشد و هیئت قضایی وارد شور شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha