رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ٣٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین گرفتار در سیل خبر داد و گفت: بر اثر آبگرفتگی و سیلاب تاکنون ۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

۵ کشته براثر وقوع سیلاب/امدادرسانی به ۳۳ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین

سلامت نیوز:رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ٣٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین گرفتار در سیل خبر داد و گفت: بر اثر آبگرفتگی و سیلاب تاکنون ۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات) درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در حوادث سیل و آبگرفتگی نهم مهرماه گفت: ٤ استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، فارس و هرمزگان و همچنین ١٧ شهرستان خاش، سرباز، سیب و سوران، سراوان، فنوج، مهرستان، زیرکوه، داراب، شیراز، قیر و کارزین، فسا، خنج، لارستان، زرین دشت، بندرعباس، جاسک و میناب متاثر از آبگرفتگی و سیلاب است.


وی با اشاره به اینکه به ٣٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امدادرسانی شده است، گفت: تاکنون به ٩٣٧ نفر امدادرسانی شده و همچنین برای ٥١٠ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. همچنین ٤ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند.
به گفته رییس سازمان امداد و نجات ٥ نفر بر اثر سیل و آبگرفتگی در جاسک و میناب جان خود را از دست داده‌اند.
سلیمی با بیان اینکه ١٨ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده‌اند، تصریح کرد: ٦٧ تیم شامل ٢٧٧ نفر در این عملیات‌ها حضور داشته‌اند. همچنین ٦٧ دستگاه چادر، ٢٨٣ تخته پتو، ١١٣تخته موکت، ٨٧ ست شست‌وشو، ٧٢٦ قوطی کنسروجات، ١٨٥کیلوگرم قند و شکر، ١٩٥ کیلوگرم برنج و ١٥٤ بسته غذایی توزیع شده است.
به گفته وی امدادرسانی در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha