سرفه یکی از شایع ترین علائم بیماری کودکان است که می تواند برای کودک خیلی آزار دهنده باشد . سرفه یک رفلکس سالم و طبیعی است که به حفاظت از مجاری تنفسی در گلو و قفسه سینه کمک می کند.

تسکین سرفه کودکان با یک داروی کاملا گیاهی

سرفه یکی از شایع ترین علائم بیماری کودکان است که می تواند برای کودک خیلی آزار دهنده باشد . سرفه یک رفلکس سالم و طبیعی است که به حفاظت از مجاری تنفسی در گلو و قفسه سینه کمک می کند.


به گزارش سلامت نیوز، سرفه یکی از دلایل اصلی مراجعه به پزشک اطفال است گرچه معمولا نیازی به درمان پزشکی ندارد و خیلی از افراد با درمان های خانگی و داروهای گیاهی بهبود پیدا میکنند اما اگر کودکتان دچار مشکلات و عوارض تنفسی میشوند باید با متخصص اطفال مشورت کنید تا بتواند با درمان مناسب این عارضه آزار دهنده را از فرزندتان دور کند.


بسیاری از متخصصین برای بهبود سرفه شربت آیورامی را پیشنهاد میدهند .این دارو از سوی شرکت اهورادارو تولید شده و پروانه ساخت و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو را کسب کرده است.


شربت آیورا می جهت بهبود سرفه ناشی از بیماریهای برونشیتی و التهاب مزمن مجاری تنفسی کودکان تجویز میشود که حاوی عصاره پیچک با همان عشقه است.

یادتان باشد که علاوه بر استفاده از این محصول حواستان به عوامل محیطی هم باشد. مثلا بوی سیگار تاثیر مستقیمی روی سرفه کردن کودکان دارد.
مواد شیمیایی که در شستشو و تمیزکاری استفاده می کنند را هم باید از کودک دور نگه دارید تا تاثیر دارو درمانی را دوچندان کنید.

تصویر پروانه ساخت این دارو که توسط سازمان غذا و دارو تائید شده است.

اجازه توزیع این دارو در داروخانه های سراسر کشور توسط سازمان غذا و دارو داده شده است.


گفتنیست در گذشته اداره نام و نشان ها که زیر مجموعه قوه قضائیه است در زمان ثبت نام و برند هیج استعلامی از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نکرده بود که در این شرایط افراد سودجو با سوء استفاده این برند را بنام خود ثبت کردند که با پیگیری شرکت اهورا دارو و همکاری سازمان غذا و دارو دست آنان کوتاه و هم اکنون این برند با همان فرمولاسیون بنام شرکت اهورادارو ثبت قطعی شده است.


لازم به ذکر است قبلا به دلیل منقضی شدن اعتبار این دارو، دستور جمع آوری آن صادر گردیده بود اما اکنون مجوزهای لازم از سوی سازمان غذا و دارو کسب گردیده است و توزیع این فرآورده در داروخانه ها با دستور معاونت غذا و دارو بلامانع اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • mehdi ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
    0 2
    برای کودکان فاویسمی مضر نیست ؟