چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 282792

معمولا بسیاری از کارخانه‌های تولید چای کیسه‌ای برای بستن کیسه‌ها از پلی پروپیلن استفاده می‌کنند. از آنجا که پلاستیک کیسه‌های چای در معرض آب جوش قرار دارد نه دمای اتاق، در نتیجه احتمال آزاد شدن ذرات ریز پلاستیکی در آن‌ها بیشتر است.

اثرات مخرب چای کیسه ای را بخوانید

سلامت نیوز: معمولا بسیاری از کارخانه‌های تولید چای کیسه‌ای برای بستن کیسه‌ها از پلی پروپیلن استفاده می‌کنند. از آنجا که پلاستیک کیسه‌های چای در معرض آب جوش قرار دارد نه دمای اتاق، در نتیجه احتمال آزاد شدن ذرات ریز پلاستیکی در آن‌ها بیشتر است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا؛ معمولا بسیاری از کارخانه‌های تولید چای کیسه‌ای برای بستن کیسه‌ها از پلی پروپیلن استفاده می‌کنند.  از آنجا که پلاستیک کیسه‌های چای در معرض آب جوش قرار دارد نه دمای اتاق، در نتیجه احتمال آزاد شدن ذرات ریز پلاستیکی در آن‌ها بیشتر است.

افراد به طور متوسط در طول هر هفته (۷ روز) حدود ۵ گرم پلاستیک می‌خورند. که این موضوع می تواند اثرات بدی را بر بدن بگذارد. اما چیزی که باید بدانید این است که حتی در آب‌های نوشیدنی نیز مقادیر زیادی میکروپلاستیک و نانوپلاستیک  وجود دارد.

مصرف‌کنندگان باید خرید‌های آگاهانه‌تری داشته باشند و به دنبال کاهش هر چه بیشتر استفاده از پلاستیک باشند. تمام این میکروب ها می توانند به راحتی  وارد  خون شده  و به همه نقاط بدن سرایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha