معاون مرکز پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت از پوشش حداکثری دارو‌های بیماران سرطانی خبر داد و گفت: در تلاشیم ارایه خدمات سلامت در تهران در دور‌ترین نقطه کشور نیز صورت گرفته و عدالت در این حوزه برقرار باشد.

پوشش حداکثری دارو‌های بیماران سرطانی/عدالت محوری در ارایه خدمات سلامت در اولویت است

سلامت نیوز:معاون مرکز پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت از پوشش حداکثری دارو‌های بیماران سرطانی خبر داد و گفت: در تلاشیم ارایه خدمات سلامت در تهران در دور‌ترین نقطه کشور نیز صورت گرفته و عدالت در این حوزه برقرار باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،جمشید کرمانچی، معاون مرکز پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه پوشش بیمه‌ای کاملی در حوزه دارو‌های سرطان لحاظ شده است، گفت: گاهی بیماران به پزشکانی مراجعه می‌کنند که دارو‌های تجویزی خارج از پروتکل درمانی است در این مواقع امکان اینکه تمامی هزینه‌ها پوشش داده نشود وجود دارد.

وی با بیان اینکه در پروتکل درمانی کشور در حوزه سرطان و سایر بیماری‌های خاص دارو‌های تحت پوشش بیماران لحاظ شده است، تصریح کرد: اکنون در خصوص سرطان‌های شایع در کشور راهنما‌های بالینی ابلاغی وزارت بهداشت وجود داشته و طبق آن دستورالعمل‌های درمانی صادر می‌شود.

کرمانچی با تاکید بر اینکه دارو‌های عمومی بیماران سرطانی بیشترین پوشش بیمه‌ای را دارند، گفت: حتی در خصوص مدت زمان مصرف این نوع دارو‌ها نیز راهنما‌های بسیاری وجود دارد.

معاون مرکز پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت ادامه داد: افرادی که با بیماری سرطان درگیر هستند می‌توانند با مراجعه به معاونت سرطان این وزارتخانه از کمک‌های مختلف درمانی بهره‌مند شوند.

وی همچنین با بیان اینکه دید خدمتی عدالت محور در حوزه درمان بیماری‌های نادر و خاص در وزارت بهداشت وجود دارد، تصریح کرد: در تلاشیم ارایه خدمات سلامت در تهران در دور‌ترین نقطه کشور نیز صورت بگیرد.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha