مرد جوان چندروز پس از قهر همسرش راهی خانه پدرزنش شد و دست به جنایتی هولناک زد.به گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 10شب چهارشنبه در منطقه سکینه‌بانو شهرستان ورامین رخ داد.

4کشته در جنایت هولناک داماد عصبانی

سلامت نیوز:مرد جوان چندروز پس از قهر همسرش راهی خانه پدرزنش شد و دست به جنایتی هولناک زد.به گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 10شب چهارشنبه در منطقه سکینه‌بانو شهرستان ورامین رخ داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری ،آن شب مأموران پلیس ورامین به‌دنبال تماس تلفنی مبنی بر قتل‌عام خانوادگی در خانه‌ای ویلایی در این منطقه راهی آنجا شدند. آنها پس از حضور در محل با بدن غرق خون 4مرد و یک زن روبه‌رو شدند.

2زن و یک کودک خردسال نیز بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بودند و از درد به‌خود می‌پیچیدند. با حضور اورژانس، مجروحان به بیمارستان منتقل شدند. هر چند در ابتدا به‌نظر می‌رسید که قربانیان حادثه 5نفرند اما یکی از آنها که زنی میانسال بود پس از انتقال به بیمارستان و احیای قلبی به زندگی بازگشت و معلوم شد که در این حادثه 4مرد کشته شده‌اند.

با شروع تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از کشته‌شدگان، داماد خانواده و عامل این جنایت بوده است. تحقیق از مجروحان نشان می‌داد که داماد جوان و همسرش از مدتی قبل دچار اختلافات خانوادگی شده بودند.

تا جایی که مدتی پیش از جنایت زن جوان به حالت قهر خانه را ترک کرده و به خانه پدرش رفته بود. این اختلافات ادامه داشت تا اینکه شب حادثه، داماد جوان درحالی‌که یک قبضه کلت کمری زیر پیراهنش مخفی کرده بود راهی خانه پدرزنش در منطقه سکینه‌بانو شد. آن شب علاوه بر خانواده همسرش، 2باجناق او و خواهر خانم وی به همراه فرزندش نیز در خانه حضور داشتند.

داماد جوان پس از ورود به خانه با خانواده همسرش بر سر اختلافات خانوادگی درگیر شد و پس از آن ناگهان سلاح کمری را از زیر پیراهنش بیرون کشید و شروع به تیراندازی کرد.

طبق یافته‌های پلیس، این مرد 9گلوله شلیک کرد که پدرزنش و 2باجناق وی در همان ابتدا جانشان را از دست دادند. او سپس مادرزنش، همسرش، خواهرزنش و فرزند او را نیز هدف گلوله قرار داد که آنها مجروح شدند و آخرین گلوله را نیز به‌خودش شلیک کرد و در دم جانش را از دست داد.

براساس این گزارش در بین مجروحان حادثه تنها حال زن میانسال(مادرزن قاتل) وخیم است و بقیه مجروحان از خطر مرگ نجات یافته و تحت درمان قرار گرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی درباره این حادثه هولناک ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha