مرد جوانی که در پوشش مسافربر اقدام به جلب اعتماد زنان جوان و سرقت از آنان کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری مسافربرنمایی که زنان جوان را گول می‌زد

سلامت نیوز: مرد جوانی که در پوشش مسافربر اقدام به جلب اعتماد زنان جوان و سرقت از آنان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در تاریخ ۱۸ تیرماه امسال زن جوانی با حضور در کلانتری ۱۶۴ قائم به ماموران گفت: در خرداد ماه سال جاری در خیابان رسالت یک خودروی سواری پژو ۲۰۶ خاکستری رنگ را به صورت دربست کرایه کردم و راننده که مرد جوانی بود در بین راه شماره تلفنش را به من داد و اعلام کرد که حاضر است هر موقع نیاز به خودروی دربستی داشتم با کرایه کمتر از معمول، من را به مقصد برساند. من هم در پنجم تیرماه با شماره تلفن راننده تماس گرفتم و درخواست کردم تا برای خرید من را به فروشگاه برساند. این فرد  پس از رسیدن به مقصد از خودرو پیاده با من همراه شد و حتی پس از خرید نیز من را به منزل رساند و کمک کرد تا وسایلم را به داخل منزل ببرم.

شاکی ادامه داد:‌ چند روز بعد پیامکی دریافت کردم که نشان می‌داد دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از عابربانکم برداشت شده است، در حالی که چنین مبلغی را خرید نکرده بود. کارتم را جستجو کردم و متوجه شدم که کارتم در کیفم نیست که متوجه شدم از سوی این راننده به سرقت رفته است.

با کسب این اطلاعات رسیدگی به موضوع با حکم مقام قضایی در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و اکیپی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با حضور در  محل­‌های تردد و توقف خودروی مذکور و با انجام تحقیقات میدانی خودرو و پلاکش را شناسایی کردند. با شناسایی آدرس صاحب پلاک خودرو ماموران اقدام به تحقیق از این فرد کردند که وی مدعی شد حدود یک ماه پیش خودرو را در اختیار یکی از دوستانش قرار داده تا به وسیله آن مسافرکشی کند.

در ادامه تحقیقات ماموران اقدام به حضور در محل زندگی فردمذکور کرده با دستور قضایی این فرد را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند که این فرد در بازجویی‌های انجام شده به بزه انتسابی و سرقت عابربانک شاکی اقرار کرد. همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده موارد مشابه دیگری نیز مطرح شد که در بازجویی‌های انجام شده مشخص شد که از سوی این فرد انجام شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha