یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 282950

دبیر علمی سمینار ملی سارکوم با بیان اینکه باید وزارت بهداشت را وادار کنیم تا به صورت تیمی سرطان را درمان کند، گفت:بسیاری از سرطان‌ها در صورت مراجعه به موقع قابل درمان است.

وزارت بهداشت سرطان را به صورت تیمی درمان کند

سلامت نیوز:دبیر علمی سمینار ملی سارکوم با بیان اینکه باید وزارت بهداشت را وادار کنیم تا به صورت تیمی سرطان را درمان کند، گفت:بسیاری از سرطان‌ها در صورت مراجعه به موقع قابل درمان است.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از فارس،اسیه الفت‌بخش دبیر علمی دهمین کنگره سرطان سینه با اشاره به علائم بروز سرطان سینه در زنان،گفت: وجود و لمس توده توسط خانم ها در سینه و احساس توده شایع ،زخم در نوک سینه و التهاب آن از جمله نشانه های ابتلا به سرطان سینه است.


 وی با اشاره به نقش موثر استرس در بروز سرطان سینه افزود: توصیه می‌کنیم خانم‌ها از سن ۴۰سالگی به بعد ماموگرافی را انجام دهند.
اردشیر قوام زاده،دبیر علمی سومین سمینار ملی سارکوم اظهار داشت: درمان سرطان در ایران قطعا بالاتر از کانادا و انگلیس است.
وی ادامه داد: مشکل موجود در درمان سرطان این است که در روند درمان کار تیمی صورت نمی‌گیرد.
قوام زاده با بیان اینکه اگر افراد مبتلا به سرطان به موقع برای درمان مراجعه کنند درمان سرطان از درمان بیماری‌های دیگر آسان‌تر است،افزود: درصد زیادی از سرطان‌ها قابل درمان هستند.
دبیر علمی سومین سمینار ملی سارکوم گفت:تریاک بدترین عامل بروز سرطان است ؛ ضمن اینکه باید وزارت بهداشت را وادار کنیم تا درمان سرطان را به صورت تیمی انجام دهد.
مریم محمودی، دبیر علمی سومین کنگره ملی طب فراگیر در سرطان اظهار داشت: هدف از برگزاری این کنگره اجماع و توافق در درمان از طریق طب مدرن و طب مکمل و سنتی است.
وی ادامه داد: یکی از مباحث مهمی که وجود دارد این است که مطالعات در طب مکمل مثل مطالعات درطب مدرن انجام می‌شود؛ ضمن اینکه تغذیه و رژیم غذایی برای پیشگیری و درمان سرطان و کارگاه‌های شیوه زندگی سالم در طب سنتی و مدرن در این کنگره برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha