دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

حکم بی گناهی متهم مرگ مرموز دختر نقاش در رودخانه عباس آباد در دیوان پذیرفته نشد.

راز مرگ دختر نقاش در ویلای عباس آباد

سلامت نیوز:حکم بی گناهی متهم مرگ مرموز دختر نقاش در رودخانه عباس آباد در دیوان پذیرفته نشد.

به گزارش سلامت نیوز خراسان نوشت: نیمه شب پانزدهم مهر سال ۹۰ جسد یک دختر۲۵ ساله به نام بهار در رودخانه‌ای کم عمق در شهرستان عباس آباد پیدا شد.جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان در گزارش خود علت مرگ را زیاده روی در مصرف مواد مخدر اعلام کردند.

پدر بهار به ماموران گفت: دخترم همراه یک پسرجوان به نام حسین به ویلای ما در عباس آباد رفته بود که پلیس جسد وی را پیدا کرد. من گمان می‌کنم حسین دخترم را کشته است.

با این شکایت حسین بازداشت شد. وی گفت: مدتی قبل با بهار که دانشجوی مهندسی معماری و نقاش بود آشنا شدم. ما به هم علاقه‌مند بودیم. پدر بهار ویلایی در عباس آباد داشت و بیشتر اوقات بهار برای کشیدن نقاشی‌های طبیعت به آن جا می‌رفت. آخرین بار او مرا به خانه ویلایی دعوت کرد. ما برای تفریح به آن جا رفتیم. اما صبح روز بعد وقتی بیدار شدم دیدم بهار در خانه شان نیست، من همه جا را جست و جو کردم، اما چون خبری از او نبود ساک وسایل بهار را تحویل سرایدار خانه ویلایی دادم و به تنهایی به تهران برگشتم.

وی افزود: چند روز بعد فهمیدم همان شب پلیس جسد او را در رودخانه‌ای در همان حوالی پیدا کرده است اصلا نمی‌دانم چرا بهار ویلا را ترک کرد و چه اتفاقی برایش افتاده است.با این ادعاها که نشان می‌داد مرگ دختر دانشجومعمایی است، پدر بهار مدعی شد وی به دخترش مواد مخدرداده و او را به قتل رسانده است.

کیفرخواست
با این شکایت، علیه حسین کیفرخواست صادر شد و وی پای میز محاکمه ایستاد. اما قضات با توجه به این که مدرکی علیه وی به دست نیاوردند برای او قرار منع تعقیب صادر کردند. حکم تبرئه این متهم در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و قضات این حکم را نقض کردند و خواهان از سرگیری تحقیقات شدند.بدین ترتیب و با تکمیل تحقیقات پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه
در جلسه رسیدگی به این ماجرا که به ریاست قاضی زالی و با حضور یک قاضی مستشار برگزار شد ابتدا پدر بهار در جایگاه ویژه ایستاد. وی گفت: دخترم نقاش و شاعر بود. او همراه حسین به ویلا رفته بود که کشته شد. من شک ندارم حسین با انگیزه‌ای خاص مواد مخدر به دخترم داده و سپس نیمه شب جسد او را به داخل رودخانه‌ای که در فاصله ۲۰ متری از ویلای ما قرار داشت انداخته است. من برای او قصاص می‌خواهم.

سپس وکیل متهم به دفاع پرداخت و گفت: موکلم نتوانسته در دادگاه حاضر شود. اما همه شواهد نشان می‌دهد او و بهار رابطه خوبی با هم داشتند و وی انگیزه‌ای برای کشتن دختر جوان نداشته است. از این رو تقاضای صدور حکم برائت برای موکلم را دارم.

بنابه این گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این پرونده اظهار نظر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha