سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 28299

از اواخر سه شنبه و طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه بارش باران گاهی با وزش باد و رعد و برق در استان های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و مناطق شرقی رشته کوه زاگرس پیش بینی می شود.

سلامت نیوز :از اواخر سه شنبه و طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه بارش باران گاهی با وزش باد و رعد و برق در استان های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و مناطق شرقی رشته کوه زاگرس پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری و در ارتفاعات همراه با رشد ابر و وزش شدید باد است.

به گزارش مهر آخرین نقشه های پیش یابی بیانگر عبور امواج تراز میانی جو طی 48 ساعت آینده از نوار شمالی و از روز سه شنبه تا اواخر هفته جاری از بخش های جنوبی کشور است. بر این اساس رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. همچنین در نیمه شمالی کاهش دما در اواخر هفته جااری دور از انتظار نیست. همچنین در سه روز آینده خلیج فارس و در روز سه شنبه دریای عمان مواج خواهد بود.

این گزارش حاکی است به سبب وزش باد در نواحی جنوب غرب کشور، گرد و خاک در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دور از انتظار نیست.

همچنین نقشه های پیش یابی نشان می دهد که از اواخر سه شنبه و طی روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه بارش باران گاهی با وزش باد و رعد و برق در استان های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و مناطق شرقی رشته کوه زاگرس پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در برخی نقاط استان های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و شمال هرمز گان این شرایط از شدت بیشتری برخوردار است.

همچنین طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در برخی نقاط استان های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان این شرایط از شدت بیشتری برخوردار است و از عصر دوشنبه تا ظهر سه شنبه بارش در برخی نقاط استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال سمنان تشدید می شود.

بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاههای سنجش آلودگی هوای شهر تهران از میزان غلظت کلیه آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است ولی میزان غلظت ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم است.

بر اساس گزارش هواشناسی انتظار می رود شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم باقی بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha