مدیرکل خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت از پرداخت علی‌الحساب ۸۰ درصد مطالبات پزشکان خانواده شهری تا پایان مرداد ماه و تسویه کامل مطالبات چهار ماه اول داروخانه‌های طرف قرارداد و پاداش متخصصین سطح ۲ خبر داد.

پرداخت علی‌الحساب ۸۰ درصد مطالبات پزشکان خانواده شهری تا پایان مرداد ماه امسال

سلامت نیوز:مدیرکل خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت از پرداخت علی‌الحساب ۸۰ درصد مطالبات پزشکان خانواده شهری تا پایان مرداد ماه و تسویه کامل مطالبات چهار ماه اول داروخانه‌های طرف قرارداد و پاداش متخصصین سطح ۲ خبر داد.


به گزارش سلات نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا میرزایی بیان کرد: با توجه به اهمیت اجرای برنامه پزشک خانواده شهری در دو استان فارس و مازندران، سازمان بیمه سلامت ایران با اعتقاد قلبی به اثرات اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری هر ماه یک پرداخت را انجام می‌دهد؛ به طوری که تاکنون ۸۰ درصد مطالبات علی الحساب مرداد ماه سال ۹۸ پزشکان طرف قرارداد در دو استان فارس و مازندران پرداخت شده است.


مدیرکل خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: همچنین مطالبات ۴ ماه اول داروخانه های طرف قرارداد و پاداش متخصصین سطح ۲ نیز به طور کامل تسویه شده است.  


بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی گفت: تحلیل اطلاعات و عملکرد برنامه پزشک خانواده شهری دو استان نشان می‌دهد که بار مراجعات به علت دسترسی کامل مردم به پزشک خانواده در مقایسه با سایر استان‌ها بیشتر است؛ یعنی مردم در سال سه بار به پزشک خانواده مراجعه می‌کنند؛ در حالی که مراجعه به پزشکان عمومی در سایر استان‌ها ۲ بار در سال است.  


مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: آمارهای سال ۹۷ نشان می‌دهد که بار مراجعات مردم به پزشکان متخصص و فوق تخصص در دو استان فارس و مازندران نسبت به سایر استان‌ها کمتر شده است که در صورت اجرای برنامه پزشک خانواده شهری در کل کشور می‌توان امیدوار بود که بخش قابل توجهی از هزینه های درمانی کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha