جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در جاده‌های منتهی به شمال کشور، گفت: اغلب تصادفات به وقوع پیوسته در استانهای غربی و جنوبی به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

ترافیک سنگین در جاده‌های شمال

سلامت نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در جاده‌های منتهی به شمال کشور، گفت: اغلب تصادفات به وقوع پیوسته در استانهای غربی و جنوبی به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه (مهران، شلمچه، چزابه و خسروی) اظهار کرد: ترافیک در مسیر رفت و برگشت محور مهران به ایلام محدوده‌های کنجان‌چم، کمربندی مهران، صالح‌آباد و تونل آزادی به صورت مقطعی سنگین و نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: ترافیک از سمت محور ایلام به ایوان، سرابله، حمیل، اسلام‌آباد و کرمانشاه پرحجم و در مقاطعی نیمه‌سنگین است.

وی تصریح کرد: ترافیک در مسیرهای رفت و برگشت محورهای خرمشهر ـ شلمچه، حمیدیه ـ بستان و بستان ـ چزابه روان است.

این مقام انتظامی با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در محورهای کرمانشاه ـ ایلام و اسدآباد به همدان، گفت: ترافیک در محور سرپل‌ذهاب به قصرشیرین و مرزخسروی در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم و در برخی مقاطعی نیمه‌سنگین است.

    رحمانی با بیان اینکه قسمت اعظمی از بار ترافیکی برگشت زائران اربعین طی امروز و فردا شکل می‌گیرد، متذکر شد: اغلب تصادفات به وقوع پیوسته در استانهای غربی و جنوبی به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در توصیه مؤکد از رانندگان خواست، پس از استراحت کافی برای رانندگی اقدام کنند.

وی همچنین به ترافیک سنگین در محور قدیم تهران ـ بومهن محدوده پلیس‌راه جاجرود و محور کرج ـ چالوس در محدوده‌های کیلومتر یک تا هفت، آدران، عسل‌کوچ، سدکرج و تونل پنج اشاره و خاطرنشان کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده هراز و در محدوده‌های مبارک‌آباد، امام‌زاده هاشم، پلور، سه‌راهی لاسم، امام‌زاده علی، آبسک، تونل وانا، لاریجان و سه‌راهی چلاو سنگین و نیمه‌سنگین است.

این مقام پلیس راهور یادآور شد: ترافیک در مسیر فیروزکوه محدوده‌های گیلاوند، دماوند، پل سفید سنگین و نیمه‌سنگین و در محور قزوین ـ رشت محدوده ورودی شهر رودبار پرحجم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha