رئیس دانشگاه های علوم پزشکی ایران گفت: 3 بیمارستان شهرهای ملارد، شهرقدس و شهریار تا پایان سال ‌آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد که به این ترتیب در شهرهای استان تهران 1200 تخت بیمارستانی جدید تا سال بعد اضافه می‌شود.

1200 تخت بیمارستانی به شهرهای استان تهران اضافه خواهد شد

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه های علوم پزشکی ایران گفت: 3 بیمارستان شهرهای ملارد، شهرقدس و شهریار تا پایان سال ‌آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد که به این ترتیب در شهرهای استان تهران 1200 تخت بیمارستانی جدید تا سال بعد اضافه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در گفت‌وگو با فارس درخصوص اقدامات این دانشگاه، توضیح داد: پوشش بیش از ۵ میلیون نفر از مردم توسط این دانشگاه از اقدامات مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال‌های اخیر شاهد افزایش 150 درصدی تعداد پزشک، دندان پزشک، و سایر کادر پزشکی بوده‌ایم، گفت: طی سال‌های اخیر بیش از ۶۲ درصد بر گستره خدمات این دانشگاه افزوده شده است.

کوهپایه‌زاده در خصوص وضعیت احداث بیمارستان‌های جدید توضیح داد: 3 بیمارستان شهرهای ملارد، شهرقدس و شهریار تا پایان سال ‌آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد که به این ترتیب در شهرهای اطراف تهران 1200 تخت بیمارستانی جدید تا سال بعد اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه خانه‌های بهداشت شهرستان‌های اطراف تهران با کمبود خاصی مواجه نیستند، افزود: در دو شهر شهریار و ملارد افتتاح خانه‌های بهداشت جدید در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha