رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی، از افزایش سه برابری مراجعات بیماران خارجی به این مرکز درمانی خبر داد.

افزایش ۳ برابری بیماران خارجی چشم پزشکی

سلامت نیوز:رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی، از افزایش سه برابری مراجعات بیماران خارجی به این مرکز درمانی خبر داد.


به گزارش سلامت نیوزبه نقل از مهر،محمد رضا اکبری،  به تشریح خدمات بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی به بیماران خارجی پرداخت و گفت: هدف از راه اندازی بخش IPD ، اساس سرعت، دقت و صحت در انجام امور مربوطه است، به نحوی که بیماران بهترین خدمات کیفی را در کوتاه ترین زمان دریافت کرده و در عین رضایتمندی و بهبود نسبی در اولین فرصت ترخیص شوند.


وی با اشاره به کمبودها و مشکلاتی که در بخش پذیرش بیماران خارجی بیمارستان فارابی وجود دارد، افزود: با وجود تمامی مشکلات آمار بیماران بین الملل در مدت سه سال فعالیت این واحد سه برابر شده است که نشانه رضایتمندی مراجعین از خدمات ارائه شده است.


اکبری ادامه داد: بخشIPD دارای ۷ اتاق مجهز به مانیتورینگ کامل جهت پایش دقیق بیماران و امکانات کامل رفاهی و ارتباطی از قبیل اینترنت پر سرعت، تلویزیون، سرویس های بهداشتی مستقل و...، است. تمامی، پرسنل این بخش به زبان های انگلیسی و عربی تسلط داشته و جهت نظارت کامل بر سیر درمان بیماران، در تمامی ساعات حضور موثر دارند.


وی با عنوان این مطلب که بیمارستان فارابی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز، یکی از مراکز منحصر به فرد در منطقه خاورمیانه است، افزود: سالیانه بیش از ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار بستری، ۵۷ هزار عمل جراحی، ۱۰ هزار و ۶۰۰ لیزیک و ۱۳ هزار و ۸۰۰ لیزر در این مرکز فوق تخصصی انجام می شود.


اکبری، بیشترین بیماران خارجی این بیمارستان را از کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس و همچنین ایرانی های مقیم خارج دانست و گفت: افغانستانی هایی که مجوز اقامت در ایران دارند، در صورت مراجعه به بیمارستان برای درمان بیماری های چشمی، به عنوان بیمار خارجی محسوب نمی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha