سلامت نیوز :وزیر بهداشت از افزوده شدن 48 هزار تخت جدید به ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانهای کشور خبر داد.

به گزارش  ایسنا، مرضیه وحید دستجردی شامگاه سه‌شنبه در همایش بزرگ بانوان شهرستان بناب در مصلای اعظم این شهر گفت: تاکنون نزدیک به 15 هزار تخت بیمارستانی به بهره‌برداری رسیده و 48 هزار تخت بیمارستانی جدید نیز در حال تکمیل و راه اندازی است که با بهره‌برداری از این 48 هزار تخت بیمارستانی، نیاز کشور به تختهای بیمارستانی تأمین خواهد شد.

وزیر بهداشت در ادامه عنوان داشت: دولت عدالت محور و ولایت مدار، تلاش می‌کند میراث گرانبهای امام و شهدا را که همان نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرزمین پاک ایران هست به اوج پیشرفت و تعالی برساند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش دولت در دهه پیشرفت و عدالت بر این است که امکانات و منابع عظیم ملی را به تمام نقاط کشور بصورت عادلانه برساند.

وزیر بهداشت بر لزوم حفظ و تقویت ایمان ملت مسلمان ایران در راستای ادامه راه شهدا و امام راحل(ره) تاکید کرد و اظهار داشت: امروز که روز آزادسازی خرمشهر قهرمان و سالروز میلاد باسعات امام خمینی (ره) است، بهترین فرصت برای تقویت ایمان و تجدید پیمان با امام و شهداست.

دکتر دستجردی در ادامه با تبریک سالروز میلاد پرخیر و برکت یگانه بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: زنان مؤمن و مسلمان ایران خصوصاً بانوان بسیجی و ایثارگر بعنوان الگوهای قهرمان پرور جامعه ما هستند و باید با همت همین سرمایه‌های ارزشمند جامعه بتوانیم ایران عزیزمان را به قله‌های بلند افتخار و پیشرفت برسانیم.

وی افزود: زنان شجاع و غیرتمند ایران اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف جهاد، آموزش، فرهنگ، اقتصاد و ایثار در کنار مردان تلاش کرده‌اند و پیشتازان قافله، زنان نمونه و متعهد دنیا هستند.

وزیر بهداشت، همچنین درباره شأن و منزلت حضرت زهرای مرضیه(س) خاطرنشان کرد: آن بانوی بی همت سرّ الهی و کلید تمام گرفتاریهای بشریت است و ما افتخار می‌کنیم که ادامه دهنده راه آن حضرت هستیم.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، دستجردی تأکید کرد: حضرت زهرا الگوی تمام عیار حجاب و عفاف برای زنان عالم بوده و زنان نباید اجازه دهند پوشش چادر بعنوان حجاب برتر از دست آنها خارج بشود.

وی همچنین در خصوص فعالیت‌های وزارت بهداشت و درمان نیز گفت: تمام تلاش ما در وزارتخانه این است که همه امکانات و تسهیلات لازم را با بهترین کیفیت در اختیار مردم بگذاریم و هزینه‌های بخش بهداشت و سلامت را آنقدر کاهش دهیم تا بیماران به جز درد و رنج بیماری مشکل دیگری احساس نکنند و در نهایت جلب رضایت مردم را موجب افتخار خودمان و کسب رضای الهی می‌دانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha