چهارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: 28349

تعدادی از معتادان حاضر در کمپ های ترک اعتیاد اطراف تهران طی روزهای اخیر با مراجعه به دستگاه قضایی و طرح شکایت از مسئولان این کمپ ها مدعی اند برخی افراد در این کمپهای غیرمجاز با روش جدید، به وسیله شوک الکتریکی و شکستن دست و پا به ترک معتادان کمک می کنند !

سلامت نیوز : تعدادی از معتادان حاضر در کمپ های ترک اعتیاد اطراف تهران طی روزهای اخیر با مراجعه به دستگاه قضایی و طرح شکایت از مسئولان این کمپ ها مدعی اند برخی افراد در این کمپهای غیرمجاز با روش جدید، به وسیله شوک الکتریکی و شکستن دست و پا به ترک معتادان کمک می کنند !
منبع:روزنامه خراسان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کامبیز ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    سلام- تا وقتیکه خلع های قانونی در این امر وجود دارد متاسفانه باید شاهد اینگونه رفتارهای زشت وغیر انسانی در این کمپهاباشیم.این مشتها نمونه خرواری است که همه مسولین مربوطه به ان اگاه هستند وهمیشه هم بدون نتیجه باقی میماند و باید منتظر باشیم تا باز شاهد این قانون شکنی ها باشیم. همیشه مرگ برای همسایه بوده وبه ما ربطی نداشته. عنوان این مطالب قانون شکنان را بی باک تر از اعمال قانونی که بیشتر جنبه تشریفاتی است مینماید. باور کنید بدون اغراق میگوییم بلانسبت بعضی از این مسولینی که خود را دایه مهربان ترک اعتیاد میدانند را اگر کمپدار نبودنند پهن هم بارشون نمیکردیید چه برسه به این که بیماران را به رسم امانت و بهبودی به دست انها بسپاریم