مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گفت: طی نیمه نخست امسال ۲۶ هزار و ۶۳۲ واقعه ازدواج در خراسان رضوی ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 8 درصد کاهش داشته است.

آمار نگران کننده ازدواج وطلاق در خراسان رضوی

سلامت نیوز: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گفت: طی نیمه نخست امسال ۲۶ هزار و ۶۳۲ واقعه ازدواج در خراسان رضوی ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 8 درصد کاهش داشته است.

به گزارش سلامت نیوز، محمد حسن بهادر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طی این مدت ۹ هزار و ۱۴ واقعه طلاق در استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 7 درصد افزایش داشت.

وی افزود: به طور میانگین روزانه ۱۴۳ واقعه ازدواج و ۴۸ طلاق در ۲۳۰ دفتر ازدواج و ۱۰۵ دفتر طلاق استان ثبت می شود. وی خاطرنشان کرد: در این دوره بیشترین رشد ازدواج مربوط به شهرستان جوین و کمترین میزان طلاق نیز در شهرستان فیروزه ثبت شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تصریح کرد: ۹.۱درصد وقایع ازدواج و۹.۸درصد از کل طلاق های ثبت شده در کشور متعلق به خراسان رضوی است و در ۱۰ سال اخیر به طور میانگین ازدواج 3 درصد و طلاق بیش از 5 درصد افزایش داشته است. همچنین بیشترین وقایع ازدواج و طلاق در کشور بعد از استان تهران متعلق به خراسان رضوی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha