واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین - کرج ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

11 مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در قزوین

سلامت نیوز: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین - کرج ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش سلامت نیوز، رییس پلیس راه قزوین روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در نزدیکی عوارضی شماره ۲ قزوین - زنجان شب گذشته که از تهران عازم خوی در حرکت بود به دلیل لغزندگی سطح جاده در ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه دچار واژگونی شد.

سرهنگ نصرالله بیگلری اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه لغزندگی سطح جاده و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین با تاکید بر رعایت مقررات رانندگی از سوی رانندگان در زمان بروز شرایط ناپایدار جوی، اظهار داشت: رعایت دقیق قوانین، حفظ فاصله طولی با خودرو مقابل، حرکت با سرعت مطمئن، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و در نهایت توجه به توصیه‌های پلیس برای جلوگیری از حوادث و رخداد‌های جاده‌ای همواره به رانندگان توصیه شده است.

قزوین با داشتن ۶۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، ۱۹۷۳ کیلومتر راه خاکی، ۱۲ دستگاه تونل، ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و ۲۳۰ کیلومتر طول روشنایی راه‌ها، یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha