ابتدای نوروز ۱۳۹۸ سیل ویرانگر مناطق زیادی از استان گلستان را فرا گرفت و موجب تخریب منازل و آسیب به زندگی مردمان این دیار شد. با کمک نیروهای امدادی و جهادی عده بی‌شماری به زندگی خود بازگشتند و برخی که خانه و کاشانه خود را از دست داده بودند در اردوگاه‌ها و کمپ‌های موقتی سیل‌زدگان ساکن شدند، برخی هم با کمک مردم، خیرین و عده‌ای از سیل‌زدگان با دریافت تسهیلات از دولت، همچنان در حال ساخت و ساز و یا بازسازی منازل خود هستند؛ اما با گذشت بیش از ۸ ماه هنوز هم عده‌ای با غم و اندوهِ نداشتن سرپناه در آستانه فصل سرما با همان امکانات ضعیف و محدود و زندگی در چادر، به استقبال روزهای سرد پائیز و زمستان می‌روند و با آثار این حادثه دست و پنجه نرم می‌کنند. مردم نجیب و سیل‌زده آق‌قلا همچنان چشم‌انتظار نگاه مسئولین و عزم جدی و همت خیرین و گروه‌های جهادی هستند.

سلامت نیوز:ابتدای نوروز ۱۳۹۸ سیل ویرانگر مناطق زیادی از استان گلستان را فرا گرفت و موجب تخریب منازل و آسیب به زندگی مردمان این دیار شد. با کمک نیروهای امدادی و جهادی عده بی‌شماری به زندگی خود بازگشتند و برخی که خانه و کاشانه خود را از دست داده بودند در اردوگاه‌ها و کمپ‌های موقتی سیل‌زدگان ساکن شدند، برخی هم با کمک مردم، خیرین و عده‌ای از سیل‌زدگان با دریافت تسهیلات از دولت، همچنان در حال ساخت و ساز و یا بازسازی منازل خود هستند؛ اما با گذشت بیش از ۸ ماه هنوز هم عده‌ای با غم و اندوهِ نداشتن سرپناه در آستانه فصل سرما با همان امکانات ضعیف و محدود و زندگی در چادر، به استقبال روزهای سرد پائیز و زمستان می‌روند و با آثار این حادثه دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، مردم نجیب و سیل‌زده آق‌قلا همچنان چشم‌انتظار نگاه مسئولین و عزم جدی و همت خیرین و گروه‌های جهادی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha