سلامت نیوز :معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی آذربایجان غربی گفت: بخش عفونی بیمارستان آیت‌االله طالقانی نوسازی شد از این پس خدمات درمانی و بهداشتی با كفیت بهتری به بیماران عفونی ارائه می‌شود.

به گزارش فارس ، كامران دهقان در آیین افتتاح بخش عفونی بیمارستان آیت‌الله طالقانی ارومیه اظهار داشت: بخش عفونی بیمارستان آیت‌الله طالقانی ارومیه با تخصیص اعتباری به میزان یك میلیارد و 300 میلیون ریال نوسازی شد.
وی افزود: بخش عفونی مركز آموزشی و درمانی آیت‌الله طالقانی ارومیه به مدت سه ماه با تخصیص اعتبار مورد نیاز نوسازی شد به طوری‌كه علاوه بر نوسازی ساختمان، لوازم و تجهیزات پزشكی مورد نیاز برای دسترسی كادر پزشكی فراهم شده است.
این مسئول خاطرنشان كرد: در این بخش امكانات تهویه هوا برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های واگیردار به پرستاران و سایر بیماران، استفاده از پنجره دوجداره به عنوان عایق صوتی و حرارتی برای تامین آرامش روحی بیماران همچنین فراهم كردن امكانات درمانی مختلف از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این بخش است.
وی گفت: در بخش عفونی این مركز آموزشی و درمانی41 تخت فعال و استاندارد شامل تخت پرستاری، ایزوله و ICU وجود دارد كه برای مراجعه و استفاده بیماران در همه ساعت‌های شبانه‌روز آماده هستند.
دهقان تصریح كرد: با بهره‌برداری از بخش عفونی این مركز آموزشی و درمانی بیماران مبتلا به عوارض عفونی در فاصله زمانی كمتری مدت درمان را سپری می‌كنند چرا كه از نظر كمی و كیفی خدمات بهتری توسط تیم پزشكی به آن‌ها ارائه می‌شود.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی آذربایجان غربی مهم‌ترین دغدغه دولتمردان را تحقق تكالیف ایجاد شده در برنامه توسعه دانست و تاكید كرد: برای تحقق چشم‌انداز تعریف شده در برنامه پنجم توسعه با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشكی استان به طور دقیق سیاست‌گذاری شده است لذا همه مسئولان برای تحقق برنامه‌های سند توسعه اهتمام دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha