سلامت نیوز :وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر گسترش و ترویج ورزش همگانی بین دانشجویان، استادان و کارکنان این وزارتخانه تاکید کرد.
 
دکتر مرضیه وحید دستجردی در جلسه شورای هماهنگی تربیت بدنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که صبح امروز در دفتر وزارتی برگزار شد، گقت: باید با بسیج تمامی امکانات و ارائه راهکارهای نوآورانه و جدید برای گسترش فرهنگ ورزش همگانی در بین دانشجویان پزشکی، استادان دانشگاه ها و کلیه کارکنان تحت امر این وزارتخانه تمام تلاش خود را به کار گیریم.
وی افزود: به نظر می رسد برای بهتر و همه گیرتر شدن برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، ورزشی در کلیه سطوح وزارت نیازمند طراحی برنامه های جدید و سیاستگذاری های تازه با رویکردهای نوآورانه هستیم و معاونت دانشجویی، فرهنگی در این راستا وظایف خطیری بر عهده دارد.
وزیر بهداشت با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی دانشجویان علوم پزشکی، گفت: برگزاری این جشنواره از اهمیت خاصی برخوردار است و ما ضمن تشکر از استاندار محترم استان چهارمحال و بختیاری به خاطر قبول میزبانی این جشنواره و حضورشان در جلسه امروز، از ایشان و سایر مسئولان استانی می خواهیم تمامی امکانات استان را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره به کار گیرند.
وزیر بهداشت برگزاری چنین جشنواره هایی در استان های محروم  را فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت ها و جاذبه های استان ها به دانشجویان برشمرد و اظهار داشت: ترتیبی اتخاذ کنید تا دانشجویان در مدت برگزاری جشنواره با قابلیت ها، جاذبه ها و ظرفیت های استان چهارمحال و بختیاری آشنا شوند تا پس از فارغ التحصیلی بتوانید پزشکان بیشتری را جذب این استان ها کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha