معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با دستور محمد شریعتمداری به عنوان نماینده وزیر در خصوص رسیدگی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی معرفی شد، خبر از برقراری بیمه بیکاری داد.

کارگران زلزله‌زده تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می‌گیرند

سلامت نیوز: معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با دستور محمد شریعتمداری به عنوان نماینده وزیر در خصوص رسیدگی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی معرفی شد، خبر از برقراری بیمه بیکاری داد.

به گزارش سلامت نیوز، میرهادی قره سید رومیانی در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت: پس از دستور مقام عالی وزارت به همراه مدیرکل امور استان ها و سایر مسئولان در حال عزیمت به آذربایجان شرقی هستیم.

وی افزود: تمام توان این وزارتخانه را در کم کردن آلام مردم عزیز آن منطقه به کار می گیریم و مقام عالی وزارت دستور بسیج تمامی امکانات را داده‌اند.

وی افزود: تا ساعاتی دیگر وارد استان خواهیم شد و در جلسات و بازدید ها به صورت فوری نیازهای مربوط قابل تامین در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را رفع خواهیم کرد.

قره سید رومیانی ادامه داد: تمام ارکان وزارتخانه آماده خدمت و کمک رسانی هستند و مردم عزیز مناطق زلزله زده بدانند که با تمام توان درخدمتشان هستیم.

قره سید رومیانی گفت:حسب دستور آنی مقام عالی وزارت، کارگرانی که در اثر زلزله واحدهای آنان آسیب دیده اند بلافاصله تحت حمایت بیمه بیکاری قرار گرفته ومقرری به آنان پرداخت می گردد.

معاون امور مجلس،حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تمام ادارات کل وزارتخانه و مجموعه‌های مرتبط در استان درحالت آماده باش هستند که تمام وقت به رفع نیازها بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha