رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد پراید با یک پژو پارس در بلوار "شهید مطهری" شهرستان جهرم، ۴ نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

۴ کشته و ۲ مجروح حاصل تصادف پژو با پراید

سلامت نیوز: رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد پراید با یک پژو پارس در بلوار "شهید مطهری" شهرستان جهرم، ۴ نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: بر اثر برخورد پراید با یک پژو پارس در بلوار "شهید مطهری" شهرستان جهرم، ۴ نفر کشته و ۲ نفر نیز مجروح شدند.


سرهنگ "عبدالهاشم دهقانی" گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در بلوار "شهید مطهری" شهرستان جهرم مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.


وی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک پراید حامل ۳ نفر با یک پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد که منجر به فوت ۴ نفر از سرنشینان و مجروحیت ۲ نفر دیگر شده است.
رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه کارشناسان علت وقوع این سانحه رانندگی را انحراف به چپ از جانب راننده پژو پارس اعلام کرد‌ند، از رانندگان خواست که از سرعت غیرمجاز و انحراف ناگهانی پرهیز کنند و در صورتی که احساس خستگی و خواب آلودگی کردند در مکان مناسب استراحت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha